MyStari kapten Vahur Ausmees: meri on õige koht ja selleks olen ma loodud
"Tulin merelt vahepeal ära, aga nüüd kutsus meri mu jälle tagasi. Meri on õige koht ja selleks olen ma loodud," ütles aastaid Tallinki personali- ja arendusdirektorina töötanud Vahur Ausmees, kellest saab Tallinki uue laeva MyStari kapten.
MyStari kapten Vahur Ausmees, kes seni oli ametis Tallinki personali- ja arendusdirektorina, jääb siiski seotuks ka kaldapealse tööga.
Foto: Tallink
"Ootus on suur. Olen olnud viie laeva ehituse juures ja Tallinki laevadest on MyStar kolmas. MyStar on tehnoloogiline ja keskkonnasõbralik, ta on roheline ja eelkõige inimeste jaoks tehtud laev," ütleb MyStari kapteniks saav Vahur Ausmees.
12. augustil toimus Soomes Rauma laevatehases (Rauma Marine Constructions, RMC) pidulik tseremoonia, mille käigus ristiti ja lasti vette Tallinki uusim laev MyStar.
Uuest laevast MyStar saab järgmisel aastal liinile tulles Tallinki viies alus, mis Tallinn-Helsingi liini teenindab. Tallinki juht Paavo Nõgene märgib, et kahe linna vahel on tööd ka viiele laevale, ehkki Megastarist ja MyStarist väiksema Stari vastu on suur huvi ka teistel laevafirmadel.
Tallink Grupi Tallinn-Helsingi liinil kurseerima asuva uue LNG shuttle laeva nimeks saab MySTAR. Nime leidimiseks korraldati konkurss, kus muuhulgas pakuti laevale nimeks M/S Ott Tänak, Shuttle McShuttleface jpm.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.