Kui seni on elektriautodest räägitud eelkõige eraomanike kontekstis, siis reaalsus on ju tegelikult see, et suur osa Eestis ringi vuravatest tavasõidukitest kuuluvad hoopis ettevõtetele. Mis hetkest muutub elektriauto soetamine raamatupidamise Exceli tabelis kasumlikuks ning milline elektriauto üldse võiks sobida töösõitudeks?
„Elektriautodest huvitatud inimesi on Eestis hetkel rohkem kui praegu saadaolevaid autosid ja mudeleid,“ märkis Moller Auto Mustamäe esinduse juht Raido Lembit. „Tõsi, n1ö keskmine Eesti inimene ostab elektriautot veel võrdlemisi vähe, kuid entusiaste on uskumatult palju. Eriti palju on huvilisi noorema sihtgrupi seas,“ selgitas Lembit. „See huvi kandub aga tegelikult üle ka sellele, et need samad entusiastid tahaksid näha, et ka nende toetatud ettevõtted elektrilisi sõidukeid kasutaksid.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Läinud nädalal teatas DPD Eesti ajaloo suurimast elektrikaubikute ostutehingust Eestis, soetades enda masinaparki seitse täiselektrilist Volkswagen Crafterit. Ettevõtte juht Remo Kirss tunnistas, et krõbeda pakasega selliste autode teedele toomine oli esimestel päevadel üsna ehmatav kogemus.
Tegemist on seni suurima elektrikaubikute ostutehinguga
Kuller- ja logistikaettevõte DPD sai kätte seitse täiselektrilist Volkswagen e-Crafter kaubikut, millega hakatakse saadetisi transportima Tallinnas ja selle lähiümbruses. Elektrilised kaubikud on osa DPD grupi projektist, milleks investeeritakse kokku 200 miljonit eurot.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.