Autor: Logistikauudised.ee • 21. mai 2021
Ainult tellijatele

Ettevõtte autopark – millal elektriline sõiduk end ära tasub?

Kui seni on elektriautodest räägitud eelkõige eraomanike kontekstis, siis reaalsus on ju tegelikult see, et suur osa Eestis ringi vuravatest tavasõidukitest kuuluvad hoopis ettevõtetele. Mis hetkest muutub elektriauto soetamine raamatupidamise Exceli tabelis kasumlikuks ning milline elektriauto üldse võiks sobida töösõitudeks?

„Elektriautodest huvitatud inimesi on Eestis hetkel rohkem kui praegu saadaolevaid autosid ja mudeleid,“ märkis Moller Auto Mustamäe esinduse juht Raido Lembit. „Tõsi, n1ö keskmine Eesti inimene ostab elektriautot veel võrdlemisi vähe, kuid entusiaste on uskumatult palju. Eriti palju on huvilisi noorema sihtgrupi seas,“ selgitas Lembit. „See huvi kandub aga tegelikult üle ka sellele, et need samad entusiastid tahaksid näha, et ka nende toetatud ettevõtted elektrilisi sõidukeid kasutaksid.“

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077