• 21.05.21, 12:18

Ettevõtte autopark – millal elektriline sõiduk end ära tasub?

Kui seni on elektriautodest räägitud eelkõige eraomanike kontekstis, siis reaalsus on ju tegelikult see, et suur osa Eestis ringi vuravatest tavasõidukitest kuuluvad hoopis ettevõtetele. Mis hetkest muutub elektriauto soetamine raamatupidamise Exceli tabelis kasumlikuks ning milline elektriauto üldse võiks sobida töösõitudeks?
Ettevõtte autopark – millal elektriline sõiduk end ära tasub?
„Elektriautodest huvitatud inimesi on Eestis hetkel rohkem kui praegu saadaolevaid autosid ja mudeleid,“ märkis Moller Auto Mustamäe esinduse juht Raido Lembit. „Tõsi, n1ö keskmine Eesti inimene ostab elektriautot veel võrdlemisi vähe, kuid entusiaste on uskumatult palju. Eriti palju on huvilisi noorema sihtgrupi seas,“ selgitas Lembit. „See huvi kandub aga tegelikult üle ka sellele, et need samad entusiastid tahaksid näha, et ka nende toetatud ettevõtted elektrilisi sõidukeid kasutaksid.“

Seotud lood

Saated
  • 28.01.21, 16:18
DPD Eesti juht: esimesed päevad elektrikaubikutega olid üsna ehmatavad
Läinud nädalal teatas DPD Eesti ajaloo suurimast elektrikaubikute ostutehingust Eestis, soetades enda masinaparki seitse täiselektrilist Volkswagen Crafterit. Ettevõtte juht Remo Kirss tunnistas, et krõbeda pakasega selliste autode teedele toomine oli esimestel päevadel üsna ehmatav kogemus.
Uudised
  • 18.01.21, 13:59
DPD-st sai Eesti esimene elektrikaubikuid kasutav kullerfirma
Tegemist on seni suurima elektrikaubikute ostutehinguga
Kuller- ja logistikaettevõte DPD sai kätte seitse täiselektrilist Volkswagen e-Crafter kaubikut, millega hakatakse saadetisi transportima Tallinnas ja selle lähiümbruses. Elektrilised kaubikud on osa DPD grupi projektist, milleks investeeritakse kokku 200 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele