RB Rail alustas Euroopa keeruliseima raudtee elektrifitseerimise projektiga
RB Rail sõlmis 23,2 miljonit eurot maksva raudtee elektrifitseerimise lepingu, mis on üks keerulisemaid omataolisi ettevõtmisi Euroopa ajaloos: kui tavaliselt on selliste projektide pikkuseks umbes 300 km, siis nüüd pea kolm korda pikem.
Projekteerimise üheks eesmärgiks on võtta kasutusele roheline elektrienergia.
Foto: RB Rail AS
RB Rail AS on valinud globaalse projekti energiavarustuse juurutamiseks inseneriteenuse pakkuja (ENE Konsultant). RB Rail ASi korraldatud rahvusvahelise hanke võitis konsortsium DB Engineering & Consulting GmbH, IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U. ja Italferr S. p. A. 23. aprillil sõlmitud lepingu kogumaksumus on 23,2 miljonit eurot.
RB Rail AS on kujundanud virtuaalse ideekiirrongi, mis ühendaks Balti riike Lääne-Euroopa raudteevõrgustikuga. Vaata galeriist, milline tulevikurong välja võiks näha.
Rail Balticu ühisettevõtte tegevjuht ja juhatuse esimees Agnis Driksna ütles eile toimunud RB Rail ASi hankeplaani veebiseminaril, et projekti fookus on 2021. aastal valmistuda suuremahulisteks ehitustöödeks, selle aasta hangete hinnanguline lepinguline koguväärtus ületab 2 miljardit eurot.
RB Rail ASi koostööpartneril, konsortsiumil Obermeyer Planen+Beraten GmbH ja Prointec S.A, on valminud Rail Baltica raudteetrassi Tootsi–Pärnu 36kilomeetrilise lõigu eelprojekti edasiarendus, mis täpsustab raudtee paiknemist ning ristumiste lahendusi.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.