Tallinna Sadam avas Vanasadamas D-terminali vahetus läheduses ühe maa-aluse ja nelja maapealse korrusega parkimismaja. Avamise nädalal on parkimine kõikidele soovijatele tasuta.

- Foto: Raul Mee, fotograaf
Uuest parkimismajast pääseb otse D-terminali ja sealt mugavalt laevale ning vastupidi. Parkla on avatud nii reisijatele aga ka teistele, kel soov peatuda näiteks piirkonna hotellides või vaja külastada naabruses asuvaid ettevõtteid.
Tallinna Sadama kinnisvara ärisuunajuhi Piret Ütsi sõnul on Tallinna Sadama eesmärk luua Vanasadama alast atraktiivne linnakeskkond. „Parkimismaja valmimine aitab parandada meie reisijate kasutajakogemust ning vähendada sadama-alal olevaid parkimisalasid. Nüüd saame liikuda edasi D-terminali esise muutmisega linnaruumi osaks ning teha sellest atraktiivne avalik ruum nii linnaelanikele kui Eestit külastavatele turistidele.“
Vaata galeriid uuest parkimismajast:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Fotod: Raul Mee
Parkimismaja on avatud klientidele alates 15. veebruarist ja seda hakkab opereerima Europark Estonia OÜ. Parkimismaja arhitektuurse lahenduse autoriks on arhitektuuribüroo R-Konsult OÜ. Hoone projekteerimise ja ehituse peatöövõtja oli AS Merko Ehitus Eesti.
D-terminali parkimismaja rajati projekti TWIN-PORT 2 raames ja seda toetab Euroopa Liit Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) meetme kaudu.
D-terminali parkimismaja:
•6 parkimistasandit
•385 parkimiskohta
•20 elektriautode laadimiskohta, sh 2 kiirlaadijat
•võimalus lisada täiendavalt 20 elektriautode laadimiskohta
Parkimise hindade kohta leiab lähemat infot
SIIT!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.