1. veebruari hommikul alustas AS Hansabuss avalike bussiveoliinide teenindamist Harju maakonna lääne suunal. Ettevõte toob liiklusesse 31 uut bussi ja avatakse esimene ekspress-maakonnaliin.

- Hansabussi juhatuse esimees Indrek Halliste saatis uued bussid teele 1. veebruari hommikul.
- Foto: Hansabuss
„Hansabussil tuleb päevas juurde 253 väljumist, mis teeb veidi alla 10 000 kilomeetri päevas. Toome teedele uued madalapõhjalised Iveco Crossway LE Line bussid, mis on vajalik samm, et parandada piirkonna bussiliikluse teeninduskvaliteeti. Sellega paranevad ka lapsevankriga ja eakate inimeste võimalused Harjumaa lääne suuna busside kasutamiseks,“ ütles Hansabussi juhatuse esimees Indrek Halliste. Bussides on 45 istekohta ja 41 seisukohta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui 2018. aastal oli AS Hansabuss kasumirida miinusmärgiga, siis mullu suutis ettevõte teha ligi 27 miljoni euro suuruse käibe juures 1,27 miljonit eurot kasumit. Tänavuse aasta osas mõistagi enam nii optimistlikud ei olda.
1. veebruarist 2021 alustab Harju maakonna lääne suunal täies mahus bussiveoliinide teenindamist AS Hansabuss. Varasema vedaja, ATKO Liinid OÜ-ga, lõpetati leping pidevate rikkumiste tõttu mullu septembris ning praegu jagavad neid liine MK Autobuss ja Hansabuss.
Ühistranspordikorraldust tuleks hakata vaatama kui ühte tervikut ning alustada tuleks selgest visioonist, kuhu tahab riik, see tähendab meie kõik, järgmise kümne aasta jooksul liikuda, kirjutab Hansabuss AS tegevjuht Indrek Halliste.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.