Ühistranspordikorraldust tuleks hakata vaatama kui ühte tervikut ning alustada tuleks selgest visioonist, kuhu tahab riik, see tähendab meie kõik, järgmise kümne aasta jooksul liikuda, kirjutab Hansabuss AS tegevjuht Indrek Halliste.
Meie ühine nägemus peaks olema tuua rohkem inimesi autodest ühistransporti, et vähendada CO2 jalajälge. Sellele ei vaidle justkui keegi vastu. Riigil tuleb seada eesmärgiks ühistranspordi kasutamise kahekordistamine aastaks 2030, jõuliselt tuleb seada fookusesse keskkonnahoid, kvaliteet ja turvalisus. Avaliku liini hangetes tuleb rõhutada elektribusside osakaalu tähtsust eesmärgiga, et elektribusside kasutamine moodustaks aastaks 2030 umbes viiendiku kogu bussiliiklusest.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.