Siem: postiteenuse parandamiseks tuleb hakata mõõtma teenuse tegelikku kättesaadavust
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi, Konkurentsiameti ja Eesti Posti vahelise UPT teemalise töögrupi kohtumisel saavutati põhimõtteline kokkulepe, et parema postiteenuse pakkumiseks tuleb muuta postivõrgule esitatavad nõuded teenustaseme põhiseks.
Autor: Andras Kralla
Alates novembrist toimunud kolmepoolsete konsultatsioonide käigus jõuti teisipäeval toimunud kohtumisel üksmeelele, et mõõtma ei peaks mitte postivõrku, vaid postiteenuste kättesaadavust. Esimese sammuna soovitakse fikseerida tänane olukord ja kokku leppida mõõdikud kättesaadavuse ning kvaliteedi osas, mis annab ka kindluse Eesti Posti teenuste kvaliteedi tõusmiseks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.