Toyota ja Lexuse müüja Elke Grupi tegevjuht Veiko Karu pani keset koroonakriisi ameti maha ja liikus ajutiselt uude ärisse. Autoturul tegutseva konkurendi hinnangul on aga võitlus iga auto ja kliendi pärast läinud esimest korda ääretult teravaks.

- Eestis ja Leedus tegutseva Elke Grupi eksjuht Veiko Karu keskendub hobiärile, kuni uue töö leiab.
- Foto: Andras Kralla
Elke Grupi käive kasvas Karu juhtimisel viie aastaga 1,4 korda. „Autosektor on väga põnev, aga maailm ei saa koosneda ainult sellest,“ ütles Karu, kes tundis esimest korda 23 aasta jooksul, et talle aitab sellest tööst, mille lõpp jäi nüüd koroonakriisi ajale. „Siin ei aita allahindluskampaaniad ega midagi muud, kui inimestel enesekindlust pole – ei osta nad kinnisvara ega autot. Kui tarbijal ei ole enam turvatunnet, siis selle vastu ei saa.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.