Vaatamata koroonakriisile loodavad soomlased leida Eestist ostjaid ka superautodele.
Foto: Luxury Collection
Ferrari ja ka teiste superautode Luxury Collection esindussalong avatakse Tallinna südalinna sadamapiirkonnas augustis ja sealt saab soetada masinaid, mida enne Balti riikidest osta ei saanud.
Eelmise aasta majandusaasta aruande esitanud autovedajate seas oli kõige kõrgem käiberentaablus Narva ettevõttel ATEK Trans EU OÜ, mis suutis teenida 1 097 272 eurose käibe juures 336 273 eurot kasumit. See teeb rentaabluse protsendiks 30,7. Millega täpselt ettevõte tegeleb?
Eesti uute sõidukite turg jätkab koroonaviiruse pandeemiast tingitud madalseisust kosumist ja juulis müüdi uusi tarbesõidukeid juba sama palju kui enne koroonat veebruaris, selgub Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu kokkuvõttest.
Autovedajate keskmine ärikasum oli mullu võrreldes ekspedeerimisfirmade keskmisega viis korda väiksem: kui keskmine ekspedeerimisfirma teenis ligi 457 000 eurot ärikasumit, siis keskmine autovedaja vaid 90 000. Viiendik autovedajatest jäid aga sootuks miinusesse.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.