Eesti uute sõidukite turg jätkab koroonaviiruse pandeemiast tingitud madalseisust kosumist ja juulis müüdi uusi tarbesõidukeid juba sama palju kui enne koroonat veebruaris, selgub Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu kokkuvõttest.

- Arvestatava osa uute tarbesõidukite müügis moodustasid juulis TLT ostetud Solarise gaasibussid.
- Foto: TLT
Ehkki uute tarbesõidukite müügitulemused jäid eelmise aasta juulikuu müügile alla 23%, oli see enam-vähem samal tasemel veebruariga, ehk 369 sõidukit. Seitsme kuu kokkuvõttes on Eestis tänavu klientidele üle antud 2384 uut tarbesõidukit, mida on 37,1% vähem kui möödunud aasta samal perioodil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Telia alustas oma autopargi väljavahetamist elektriautode vastu, täna saabusid Telia töötajate kasutusse esimesed elektriautod. Kokku saab neid tuleva aasta lõpuks olema 60.
Koroonakriis muutis vaikseks need kasutatud autode müüjad, kes toovad välismaalt mõned sõidukid ja müüvad need siin edasi.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.