• 30.07.20, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisiaja autoturul läks nn kotimüüjatel raskeks

Koroonakriis muutis vaikseks need kasutatud autode müüjad, kes toovad välismaalt mõned sõidukid ja müüvad need siin edasi.
Kriisiaja autoturul läks nn kotimüüjatel raskeks
  • Foto: Raul Mee
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL) juhi Arno Sillati sõnul on autoturul toimuvatest tehingutest enam kui pooled müügid eraisikult eraisikule. Osa sellistest tehingutest on müügid, kus nii-öelda tädi Maali müüb oma auto onu Jürile, aga suur hulk ka selliseid, kus müüja toob auto nii-öelda kotis välismaalt ja müüb siin edasi, rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele