• 28.05.20, 10:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus rakendus võimaldab käsitleda liikluskahjusid distantsilt

Amservi ja Swedbanki varakindlustuse koostöös on Eestis loodud Caroom nimeline mobiilirakendus, mis võimaldab hinnata sõiduki kahjujuhtumit distantsilt ja auootomanik ei pea kahjude käsitlemiseks esindusse minema.
Uus rakendus võimaldab käsitleda liikluskahjusid distantsilt
  • Foto: Amserv
Amservi järelteeninduse juhi Ahti Aasala sõnul esineb Eestis ühe päeva jooksul keskmiselt üle 100 kahjujuhtumi, mille fikseerimiseks ja hindamiseks on sõiduki kasutaja pidanud seni pöörduma autoesindusse või remonditöökotta. Uus teenus aitab kokku hoida nii aega kui ka kütust. Esialgu saavad teenust kasutada Swedbanki varakindlustuse kliendid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele