Uus rakendus võimaldab käsitleda liikluskahjusid distantsilt
Amservi ja Swedbanki varakindlustuse koostöös on Eestis loodud Caroom nimeline mobiilirakendus, mis võimaldab hinnata sõiduki kahjujuhtumit distantsilt ja auootomanik ei pea kahjude käsitlemiseks esindusse minema.
Amservi järelteeninduse juhi Ahti Aasala sõnul esineb Eestis ühe päeva jooksul keskmiselt üle 100 kahjujuhtumi, mille fikseerimiseks ja hindamiseks on sõiduki kasutaja pidanud seni pöörduma autoesindusse või remonditöökotta. Uus teenus aitab kokku hoida nii aega kui ka kütust. Esialgu saavad teenust kasutada Swedbanki varakindlustuse kliendid.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.