• 09.04.20, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadama I kvartali kaubaveomaht kasvas

2020. aasta I kvartalis läbis Tallinna Sadama sadamaid 4,8 miljonit tonni kaupa ning 1,6 miljonit reisijat. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas kaubamaht 2,0%. Reisijate arv I kvartalis vähenes 13,3%. Laevakülastuste arv vähenes 2,9% 1585 külastuseni.
Kaubavedu Tallinna Sadama D-terminalis.
  • Kaubavedu Tallinna Sadama D-terminalis.
  • Foto: Andras Kralla
Esimese kvartali tulemusi mõjutas reisijate arvu osas enim märtsis puhkenud COVID-19 pandeemia ja sellega seoses Eestis ja naaberriikides kehtestatud erimeetmed ning reisijate veo piirangud. Tallinn-Stockholmi liin suleti ajutiselt alates 15. märtsist ning Tallinn-Helsingi liinil vähenes reisijate liikumine oluliselt märtsi teises pooles seoses Eesti ja Soome piiride sulgemisega reisijatele.

Seotud lood

Arvamused
  • 01.04.20, 10:51
Jelizaveta Janno: logistikasektorit ootavad ees suured muutused
Seda, kui suure kukkumise teeb läbi logistikasektor, on võimatu ette ennustada. Digitaalne infoliikumine muutub lausa hädavajalikuks ning kogu sektorit ootavad ees suured muutused, kirjutab Tallinna Tehnikaülikooli inseneriteaduskonna logistika eriala programmijuht Jelizaveta Janno.
Uudised
  • 03.04.20, 11:54
Lennujaam teenindab peamiselt vaid eriolukorraga seotud lende
Koroonaviiruse tõttu kehtestatud eriolukord halvas lennuliikluse kogu maailmas, tuues märtsikuu jooksul lennuoperatsioonide ja lennureisijate arvu rekordmadalale tasemele. Märtsikuu lõpuks oli reisiliiklus peaaegu peatatud ning Tallinna lennujaam teenindab peamiselt kauba-, otsingu- ja päästetööde, meditsiini ning eriolukorraga seotud lende.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele