Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mart Raamat: ootame riigilt üheselt mõistetavat aktsiisipoliitikat
Eesti Õliühingu vastne tegevjuht Mart Raamat on seisukohal, et riigi aktsiisipoliitika peaks olema selge ja kõikidele ühtselt arusaadav ning järgima nii konkurentsitingimusi kui ka Euroopa kliimaeesmärke.
Esimesed neli töökuud on Eesti Õliühingu uuele juhile möödunud lennates. “Nagu me kõik oleme ajalehtedest lugenud, on kütuseturul hetkel põnevad ning palju väljakutseid pakkuvad ajad. Kõige olulisem ülesanne selles ametis on ettevõtete ja riigi vahelist suhtlust edendada ja olles ise äsja tulnud riigisektorist, on see mulle usutavasti igati sobiv ülesanne,” iseloomustab mees ise oma uut rolli.
Saates "Ärikliendid roolis" võtame luubi alla kütuseturul toimuva. Vastupidiselt kardetule on pärast kindral Soleimani tapmist lahvatanud paanikat kütuse hind maailmaturul keeranud hoopis tagasi langusesse ja Eesti Õliühingu tegevjuhi Mart Raamatu hinnangul on selle põhjus Hiinas vallandunud koroonaviirus. Kuid mitte ainult.
Hommikuprogrammis oli külas Eesti Õliühingu uus tegevjuht Mart Raamat, kes varem on töötanud keskkonnaministeeriumis ja nõustas viis aastat kantslerit ja ministeeriumi energeetika küsimustes.
Info elektriliitumiste kohta olgu läbipaistvalt kõigile turuosalistele kättesaadav; mida suuremaks kujuneb konkurents laadimisturul, seda soodsama hinna tarbija saab, kirjutab Eesti Õliühingu tegevjuht Mart Raamat.
Eesti Õliühing teeb riigile ettepanekuid kütuseaktsiisi muutmiseks, arvestamata seejuures riiklikes arengukavades sõnastatud eesmärke ning olles kinni vanas mõtteviisis, kirjutab AS Alexela juhatuse liige Alan Vaht.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.