• 02.10.19, 12:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Õliühingu uus juht asus ametisse keerulisel ajal

Hommikuprogrammis oli külas Eesti Õliühingu uus tegevjuht Mart Raamat, kes varem on töötanud keskkonnaministeeriumis ja nõustas viis aastat kantslerit ja ministeeriumi energeetika küsimustes.
Eesti Õliühingu uus tegevjuht Mart Raamat leidis hommikuprogrammis, et kõik ühingu liikmed mõistavad, et sektor on muutumises.
  • Eesti Õliühingu uus tegevjuht Mart Raamat leidis hommikuprogrammis, et kõik ühingu liikmed mõistavad, et sektor on muutumises.
  • Foto: Raul Mee
Raamat sõnas, et juhtida õliühingut ajastul, kus on võetud eesmärk vähendada fossiilkütuste tarbimist, pakub suurt väljakutset. "Kõik ühingu liikmed saavad aru, et sektor on muutumises," sõnas Raamat, lisades, et vajadus liikumise järele ei kao ja tuleb mõelda, mis peaks olema mõistlik poliitika edasi minemiseks.
Kõige põletavamad teemad, millega Raamat kõigepealt tegelema hakkab, on segadus vedelkütuse seaduse ümber ja seejärel tahaks nad ühinguna mõista ja saada kindlust, kuidas riik planeerib kütuseturgu aasta 2030 vaates.
Kuula intervjuud siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kolmapäeval toimub kaubanduse aastakongress, kus tuleb arutlusele ka Eesti tavatult kõrge toiduainete käibemaksumäär. Samuti otsitakse kongressil lahendusi kaubandussektorit painavale töökäte puudusele.
Rimi Eesti juhi Vaido Padumäega arutlesime, miks pole endiselt piisavalt poliitilist tahet, et vähendada riigi maksukoormust inimeste toidukorvile, ja kuidas on tehnoloogiline progress leevendanud tööjõupuudust kaubanduses.
Kuula intervjuud siit:
Äripäeva ajakirjaniku Pille Ivaskiga rääksime, miks Euroopa väikelennufirmad järjepanu uksi sulgevad. Saime detailse ülevaate Euroopa lennundusturu praegusest olukorrast ning ka Nordica ja Adria Airwaysi vahelistest võlasuhtest.
Kuula intervjuud siit:
Saadet juhivad Allan Rajavee ja Tiiu Taal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele