Eesti esimese jaeketina hakkas Selver oma klientidele näitama e-poest tehtud tellimuse teekonda reaalajas. Infot näidatakse kaardirakendusel, millel näeb kulleri teekonda kliendi koduukseni.
„E-Selver on Eesti kasutajasõbralikumaks e-poeks valitud mitmel varasemal aastal. Oleme selleks hoolikalt kuulanud, mida kliendid meie e-poelt ootavad. Üks oodatumaid lahendusi on olnud näha tellimuse saabumist reaalajas. Nüüd saame öelda, et selline lahendus on olemas. Klientidele annab see võimaluse seni tellimuse ootamisele kulunud väärtuslikku aega mõistlikumalt kasutada,“ ütles Selveri juht Kristi Lomp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Suvi on aeg, mil paljudel ettevõtetel on kõrghooaeg – klientide huvi kasvab, hooajalised tooted ja teenused on populaarsed ning laienemisplaanid saavad hoogu juurde.