• 18.02.20, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-Selveri klient näeb nüüdsest kauba saabumist reaalajas

Eesti esimese jaeketina hakkas Selver oma klientidele näitama e-poest tehtud tellimuse teekonda reaalajas. Infot näidatakse kaardirakendusel, millel näeb kulleri teekonda kliendi koduukseni.
E-Selveri klient näeb nüüdsest kauba saabumist reaalajas
  • Foto: HENDRIK OSULA
„E-Selver on Eesti kasutajasõbralikumaks e-poeks valitud mitmel varasemal aastal. Oleme selleks hoolikalt kuulanud, mida kliendid meie e-poelt ootavad. Üks oodatumaid lahendusi on olnud näha tellimuse saabumist reaalajas. Nüüd saame öelda, et selline lahendus on olemas. Klientidele annab see võimaluse seni tellimuse ootamisele kulunud väärtuslikku aega mõistlikumalt kasutada,“ ütles Selveri juht Kristi Lomp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele