• 18.02.20, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-Selveri klient näeb nüüdsest kauba saabumist reaalajas

Eesti esimese jaeketina hakkas Selver oma klientidele näitama e-poest tehtud tellimuse teekonda reaalajas. Infot näidatakse kaardirakendusel, millel näeb kulleri teekonda kliendi koduukseni.
E-Selveri klient näeb nüüdsest kauba saabumist reaalajas
  • Foto: HENDRIK OSULA
„E-Selver on Eesti kasutajasõbralikumaks e-poeks valitud mitmel varasemal aastal. Oleme selleks hoolikalt kuulanud, mida kliendid meie e-poelt ootavad. Üks oodatumaid lahendusi on olnud näha tellimuse saabumist reaalajas. Nüüd saame öelda, et selline lahendus on olemas. Klientidele annab see võimaluse seni tellimuse ootamisele kulunud väärtuslikku aega mõistlikumalt kasutada,“ ütles Selveri juht Kristi Lomp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele