• 18.02.20, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-Selveri klient näeb nüüdsest kauba saabumist reaalajas

Eesti esimese jaeketina hakkas Selver oma klientidele näitama e-poest tehtud tellimuse teekonda reaalajas. Infot näidatakse kaardirakendusel, millel näeb kulleri teekonda kliendi koduukseni.
E-Selveri klient näeb nüüdsest kauba saabumist reaalajas
  • Foto: HENDRIK OSULA
„E-Selver on Eesti kasutajasõbralikumaks e-poeks valitud mitmel varasemal aastal. Oleme selleks hoolikalt kuulanud, mida kliendid meie e-poelt ootavad. Üks oodatumaid lahendusi on olnud näha tellimuse saabumist reaalajas. Nüüd saame öelda, et selline lahendus on olemas. Klientidele annab see võimaluse seni tellimuse ootamisele kulunud väärtuslikku aega mõistlikumalt kasutada,“ ütles Selveri juht Kristi Lomp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele