30. jaanuaril toimus Tallinnas Olümpia hotelli konverentsikeskuses Autovedajate 8. Aastakoneverents, kus autovedajad arutlesid alanud aastal ees ootavate võimaluste ja väljakutsete üle.

- Maanteeameti teehoiu arendamise osakonna sillainsener Taivo Kurg
- Foto: Raul Mee, fotograaf
Ettekannetest kerkis esile mitmeid päevakajalisi probleeme. Näiteks tutvustas Maanteeameti teehoiu arendamise osakonna sillainsener Taivo Kurg ameti läbi viidud sillauuringut, mille kõigus mõõdeti ka sildasid ületavate veokite teljekoormust ja täismassi.
Selgus, et tervelt 17% veokeid sõitis ülekaalus, ekstreemsemad näited olid Kernu sillal mõõdetud poolhaagis täismassiga 73 tonni, Sillaotsa sillal täishaagisega veok täismassiga 88 tonni jne. Enim ülekoormatud veokeid liikus kõrval ja tugimaanteedel ning võib vaid oletada, mis toimub kohalike omavalitsuste teedel.
Teemadest olid kõne alla veel tööjõumaksud, turvaliste veokiparklate rajamine Euroopas, e-veoselehe kasutuselevõtuga kaasnevad takistused, millised on võimalused kulude arvelt kokku hoida jne. Kõigest neist saab pikemalt lugeda juba õige pea logistikauudised.ee vahendusel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaata pildigaleriid konverentsist
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.