• 07.10.19, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen tahab Škoda Ida-Euroopa brändiks teha

Volkswagen Grupp teeb oma automarkide seas suuremat korrastustööd, mille kohaselt peaks Seat muutuma oluliselt peenemaks brändiks ning Škoda idaeurooplastele mõeldud automargiks.
“Me tahame tulevikus oma brände paremini hallata,” tunnistas Volkswageni toote strateegia juht Michael Jost väljaandele Automobilwoche.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.08.25, 09:00
Tagatiseta ärilaen kuni 50 000 € fikseeritud intressiga
Suvi on aeg, mil paljudel ettevõtetel on kõrghooaeg – klientide huvi kasvab, hooajalised tooted ja teenused on populaarsed ning laienemisplaanid saavad hoogu juurde.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele