Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu juulis 661 miljonit eurot ja suurenes võrreldes eelmise aasta sama kuuga püsivhindades 5%.
Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta juuliga võrreldes 6% ja seda kõigil tegevusaladel. Kõige enam suurenes müügitulu muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus müüakse peamiselt arvuteid ja nende lisaseadmeid, raamatuid, sporditarbeid, mänge, mänguasju, lilli, istikuid ning apteekides ja kosmeetikatarvete poodides (mõlemates oli kasv 7%).
Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes eelmise aasta juuliga võrreldes 4%.
Mais ja juunis vähenenud mootorikütuse jaemüügiga tegelevate ettevõtete müügitulu hakkas juulis taas suurenema ning kasvas möödunud aasta juuliga võrreldes 2%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Võrreldes eelmise kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu juulis 5%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 1%. 2019. aasta seitsme kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu 2018. aasta sama perioodiga võrreldes 5%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.