Esimesed rahvusvahelised kontsernid on näidanud üles huvi osaleda Rail Balticu rajamises, mistõttu leiavad kohalikud ettevõtjad, et Baltimaid Euroopaga ühendavast raudteeprojektist võib saada geopoliitiline köievedu, kus hakkavad võistlema peaasjalikult Hiina ja Euroopa suurfirmad. 

- Tulevikus Tallinnast Ülemiste jaamast algava Rail Balticu rajamise vastu on huvi tundnud mitu rahvusvahelist kontserni, kuid kohalike ehitusvaldkonna ettevõtjate sõnul on kosilaste nimed veel ähmased.
- Foto: Andras Kralla
"Teame juba praegu, et taristu valdkonnas tegutsevad Eesti ehitusettevõtted on moel või teisel huvitatud Rail Balticu projektis kaasa lööma. Samuti on põhjust eeldada, et laiemalt Euroopa turul tegutsejad tunnevad projekti vastu huvi, sest Rail Balticu mahud on võrreldavad Euroopas elluviidavate suurprojektide mahtudega," ütles projekti Eesti rakendusettevõtte Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.