Eelmisel aastal avastati Eesti teedel kolmandiku võrra rohkem raskeid autoveoalaseid rikkumisi kui aasta varem, Eesti firmade rikkumiste arv kasvas veidi aeglasemas tempos.
- Eesti maanteed. Foto: Lõuna-Eesti Postimees/Scanpix
Teisipäeval toimunud autokaubaveo komisjon tegi ka ettepanekud haldusmeetmete rakendamiseks 23 vedajale, kelle autovedude kontrollimisel on tuvastatud raskeid õigusrikkumisi või teekasutustasu nõuete rikkumisi.
Kui 2017. aastal tuvastati Eesti politsei poolt teedel kokku 414 rasket autoveoalast rikkumist, siis 2018. aastal oli see arv 570. Kasvanud on nii Eesti kui ka välisriikide veoettevõtjate kontrollimisel Eesti teedel tuvastatud raskete rikkumiste arv.
2017. aastal tuvastati Eesti vedajatel nii Eesti kui välisriikide teedel 402 rasket rikkumist, siis 2018. aastal oli see arv 494. Välisriikide vedajate kontrollimisel Eestis tuvastatud raskete rikkumiste arv kasvas 51-lt rikkumiselt 2017. aastal 119 rikkumisele 2018. aastal.
Tuvastatud raskematest rikkumistest esines kõige enam autojuhi poolt sõidumeeriku tööd häirida võimaldava seadme kasutamist, sõidumeerikus teise isiku juhikaardi kasutamist ja mootorsõiduki või autorongi lubatud täismassi rohkem kui 20protsendilisi ületamisi. Eelnevate aastatega võrreldes esines rohkem ka tehnoülevaatuseta ja ohtlike rikete või puudustega sõidukite kasutamist.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.