Suursaartega ühendust pidav TS Laevad plaanib Norra ja Soome eeskujul panna kevadel esimese praami sõitma elektriga. Seejuures on Eesti riigifirma esimene, mis katsetab sõita nii suure elektrilaevaga jäätingimusis.

- Guldar Kivro parvlaev Tiiu kaptenina 2017. aasta aprillis.
- Foto: Erik Prozes/Scanpix
„Loodame asendada ettevõttes 20% kasutatavast diislikütusest elektriga,“ ütles Äripäeva raadiole TS Laevade juhatuse liige, laevandusvaldkonna juht Guldar Kivro ja lisas, et ideaalis võiks see elekter olla pärit Virtsu tuulikutest.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.