Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kas 300 kaubalaeva Eesti lipu alla toomine on reaalne?

Antiqua & Barbuda lipu all seilav konteinerlaev Langeness väljumas Muuga sadamast.   Foto: Eesti Merelaevandus

2014. aasta aprillis lahkus Eesti Mere-laevanduse hingekirjast viimane alus, kaubalaev “Kalana”. Nüüd lubab riik tuua seadusemuudatuse kaudu Eesti lipu alla 300 kaubalaeva, kuid mereõiguse asjatundjad leiavad, et nende seadusemuudatustega ei täitu see unistus kunagi.

Aprill 2014 oli ilmselt üks mustemaid aegu meie merendusloos, mil sisuliselt võis konstateerida Eesti laevanduse lõppu. Õnneks on selle taastamine võetud taas südameasjaks ning tõsiselt tegeldakse seadusemuudatustega, mis sellele kaasa peaks aitama. Veelgi enam, meie lipu alla soovitakse koondada ka välisriikide laevu. Paraku on mereõiguse asjatundjad selle plaani osas üsna skeptilised ning leiavad, et planeeritavatest muudatustest ei piisa selle ambitsioonika eesmärgi täitmiseks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
  • Jaga lugu:
    LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

    Logistikauudised.ee toetajad:

    Enimloetud
    Tõnu Tramm
    Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
    Hedi Meigas
    Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
    Lilia Roos
    Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee