Ainult tellijatele
Autor: Logistikauudised.ee • 29. november 2018
Ainult tellijatele

Kas 300 kaubalaeva Eesti lipu alla toomine on reaalne?

Antiqua & Barbuda lipu all seilav konteinerlaev Langeness väljumas Muuga sadamast.
Autor: Eesti Merelaevandus

2014. aasta aprillis lahkus Eesti Mere-laevanduse hingekirjast viimane alus, kaubalaev “Kalana”. Nüüd lubab riik tuua seadusemuudatuse kaudu Eesti lipu alla 300 kaubalaeva, kuid mereõiguse asjatundjad leiavad, et nende seadusemuudatustega ei täitu see unistus kunagi.

Aprill 2014 oli ilmselt üks mustemaid aegu meie merendusloos, mil sisuliselt võis konstateerida Eesti laevanduse lõppu. Õnneks on selle taastamine võetud taas südameasjaks ning tõsiselt tegeldakse seadusemuudatustega, mis sellele kaasa peaks aitama. Veelgi enam, meie lipu alla soovitakse koondada ka välisriikide laevu. Paraku on mereõiguse asjatundjad selle plaani osas üsna skeptilised ning leiavad, et planeeritavatest muudatustest ei piisa selle ambitsioonika eesmärgi täitmiseks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077