Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elektriline prügiveok on veel liiga “toores“
“Praeguse tehnoloogiaga elektriline prügiveok ei suuda veel pakkuda konkurentsi diiselmootoriga veokitele,” oli RagnSellsi turundusjuhi Rainer Pesti kokkuvõte pool aastat kestnud elektriveoki katsetustest Norras.
RagnSellsi esimene MAN-i baasil ehitatud elektriveok.
Foto: RagnSells
Septembris toimunud logistika kogemuskonverentsil andis Rainer Pesti põhjaliku ülevaate tähelepanekutest, mis on välja koorunud RagnSellsi pool aastat kestnud katsetustest elektrilise prügiveokiga Norras.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.