• 12.07.18, 12:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Finnair liitus innovaatilise pagasiteenusega

Finnair alustas Londoni Heathrow lennujaamas koostööd innovaatilise pagasiteenuse pakkuja, startup-ettevõttega AirPortr. Uus teenus võimaldab pagasi enne väljalendu koduukselt või hotellist turvaliselt lennujaama saata.
Finnair liitus innovaatilise pagasiteenusega
  • Foto: AirPortr
Finnairi uue tugiteenuse eesmärk on muuta kliendikogemus Londonist reisides mugavamaks läbi selle, et võimaldab pagasi ära anda koduukselt või hotellitoast. Pagas viiakse lennujaama ning registreeritakse soovitud lennule.
„Innovatsioonile orienteeritud lennufirmana usume, et AirPortr teenuse testperiood teeb reisimise sujuvamaks ning mugavamaks, kuna pagasit ei pea enam ise lennujaama kaasa võtma, samuti ei pea aega veetma check-in'i järjekorras seistes,“ ütles Finnairi tugiteenuste juht Sari Nevanlinna lisades, et kui pagasiteenus osutub populaarseks, kaalub Finnair selle laiendamist teistesse lennujaamadesse ja riikidesse.
Kliendid, kes on Finnairi lennule registreerunud internetis, saavad lasta pagasi mõni tund enne väljalendu oma Londoni aadressilt üles korjata. See tähendab, et reisijad saavad minna otse turvakontrolli, pardalemineku protsess on mugavam ja reis kulgeb sujuvamalt, kuna pagas jõuab otse lõppsihtkoha.  
Uus teenus on iseäranis mugav ärireisijatele, kes soovivad äraantava pagasi otse hotellitoast lennujaama saata ja minna koosolekutele või kohtumistele, ilma et peaksid pagasi pärast muretsema. 
Finnairi kliendid, kes lendavad Helsingist Londonisse, saavad lasta oma pagasi ka lennujaamast üles korjata ning otse koju või lennujaama saata.
Lennufirmade liidus Oneworld on Finnair järjekorras kolmas AirPortr teenusega liituja. AirPortr teenust kasutavad Londoni Heathrow lennujaamas British Airways ja American Airlines, lisaks on pagasiteenus British Airwaysi klientidele kättesaadav Gatwicki lennujaamas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele