• 29.06.18, 15:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EVR investeerib 16,5 miljonit Paldiski ja Riisipere raudteedesse

AS Eesti Raudtee sõlmis Lääne-Harju raudteeliinide liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks Mipro Oyga koostöölepingu, mille väärtus on pea 16,5 miljonit eurot.
Raudtee remonditööd.
  • Raudtee remonditööd. Foto: Andras Kralla
Lääne-Harju projekti moderniseerimistööd hõlmavad raudteelõike Tallinn–Keila–Paldiski, Klooga–Kloogaranna ja Keila–Riisipere ning nende liidestuskohti väliste raudteeharudega.
Antud lepinguga saavutas Eesti Raudtee ka märkimisväärse kokkuhoiu 10,6 miljoni euro väärtuses, mis suunatakse uutesse projektidesse raudtee taristu arendamiseks, teatas Eesti riigifirma.
"Hanke eesmärk oli muuta raudtee haldamine, sellel opereerimine ning liiklusjuhtimine maksimaalselt tõhusaks, ohutuks ja automatiseerituks," kommenteeris Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee. "Kuna hanke tulemustel saavutasime ka märkimisväärse kokkuhoiu 10,6 miljoni euroga, siis see võimaldab meil rajada Balti jaama täiendavalt kaks uut teed ning platvormi."
Veel plaanib riigifirma kokku hoitud raha suunata täiendava rööbastee ehitamisesse Ülemiste suunale ning samuti rajada Pääsküla ja Keila vahele puuduolevatele lõikudele teise peatee. 
Mullu sügisel kinnitas Eesti Raudtee juhatus hankemenetluse tulemused ning tunnistas edukaks Mipro Oy pakkumuse Lääne-Harju liiklusjuhtimissüsteemi moderniseerimiseks.
Hankel hinna kalliduse poolest teise pakkumuse esitanud KMG Inseneriehituse AS ja AŽD Praha s.r.o. pöördusid hanke vaidlustamiseks VAKOsse, Tallinna halduskohtusse, Tallinna ringkonnakohtusse ning lõpuks jõudis vaidlustus ka riigikohtusse, kust see saadeti tagasi ringkonnakohtusse.
Viimast kassatsioonikaebust riigikohus enam arutlusele ei võtnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele