• 11.06.18, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autovedajad maadlevad ebavõrdsusega

Euroopa Liidu karmistunud nõuete kõrval teeb Eesti autovedajatele pahameelt, et kõige ebavõrdsemasse olukorda seab neid Eesti riik.
Autovedaja Baroposs omanik Ljudmilla Sibul ei ole rahul, et teekasutusmaksu tuleb maksta ka Eesti-Vene piirijärjekorras seismise eest.
  • Autovedaja Baroposs omanik Ljudmilla Sibul ei ole rahul, et teekasutusmaksu tuleb maksta ka Eesti-Vene piirijärjekorras seismise eest.
  • Foto: Andras Kralla
Euroopa Liidu juhtivad riigid on võtnud kasutusele meetmeid, et teha Ida-Euroopa autovedajatele elu raskemaks: autojuhil on keelatud autos ööbida või pikka puhkust pidada, Saksamaal tuleb näidata kõrget keskmist palka ning Prantsusmaal maksta vedajatele vähemalt sealset miinimumpalka, kirjutab tänane Äripäev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele