Rail Balticu Eesti juht Riia Sillave kinnitab, et Eesti ei ole Lätist-Leedust oma ettevalmistustes maha jäänud: tänavu algab trassiehituse projekteerimine ning alanud on läbirääkimised trassialuse maa omandamiseks.

- Riia Sillave
- Foto: Rail Baltic Estonia
Rail Balticu kolme riigi juhid astusid täna Vilniuses avalikkuse ette, et anda ülevaade projekti kulust ning tänavusse aastasse planeeritud töödest. Kõik kolm riiki on analüüside ja uuringutega lõpule jõudnud ning liikunud uude, trassi projekteerimise faasi.
"Selle aasta kaks põhiteemat saavad olema Ülemiste reisiterminali tehniline projekteerimine ja Pärnu reisiterminali tehniline projekteerimine," nimetas projekti Eesti koordinaator ehk Rail Baltic Estonia OÜ juhatuse liige Riia Sillave.
Lisaks on maa-amet alustanud läbirääkimisi trassialuse maa omanikega, mis võimaldaks neilt maa raudtee-ehituseks võõrandada. Rail Baltic loodab lahendada kõik maadeküsimused sõbralikus atmotsfääris.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.