BLRT Grupp ja Hollandi laevandusfirma Spliethoff's Bevrachtingskantoor B.V. allkirjastasid lepingu 12500tonnise kandevõimega F-seeria laevade moderniseerimiseks.

- BLRT moderniseerib kuus laeva.
- Foto: BLRT
See lepe hõlmab heitgaasipuhastite ja ballastvee käitlemissüsteemide paigaldamist kuuele Spliethoffi laevale.
Varem sai sama firmaga sõlmitud leping neljateistkümne 21500tonnise dedveidiga S-seeria aluse seadmestamiseks ballastvee käitlemissüsteemidega.
„Laevade ajakohastamine on alanud ning see kestab 2020. aasta alguseni. BLRT Grupi Tallinna ja Klaipeda laevatehased varustavad selle aja jooksul valdava osa Spliethoffi alustest puhastusseadmetega,“ selgitas BLRT Repair Yards direktorite nõukogu esimees Andrejus Babachinas pressiteates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
8. septembril 2017 jõustus rahvusvaheline laevade ballastvee ja setete kontrolli ning käitlemise konventsioon (BWM), mille järgi peavad rahvusvahelisi vedusid tegevad laevad vahetama või puhastama ballastvett, et kaitsta merekeskkonda selle vee kaudu edasikanduvate võõrliikide eest.
Moderniseerimisprojektides kasutatakse tehnoloogilist lahendust GloEn-Patrol, mille arendaja on Lõuna-Korea ettevõte Panasia, kes on maailma suurim ballastvee käitlemissüsteemide tootja ja selle turu liider.
Need süsteemid on ühed keskkonnasõbralikumad tehnoloogilised lahendused mis tahes tüüpi laevadel rakendamiseks.
Lõuna-Korea firma Panasia on BLRT Grupi kauaaegne partner. Koostöös on BLRT Grupi Tallinna laevatehases loodud testimiskeskus, et näidata klientidele GloEn-Patrol tehnoloogilise lahenduse võimalusi ning korraldada koolitusi.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.