Logistika- ja majandusekspert Raivo Vare hindab plaani ehitada mandri ja Saaremaa vahele sild väga kõrgelt ja leiab, et see annaks Eesti majandusele kõva tõuke.

- Raivo Vare.
- Foto: Andras Kralla
"Saaremaa sild annaks Eesti majandusele kõva tõuke, pole kahtlustki. Ütleme nii, et ega sellel projektil väga palju miinuseid ei olegi," ütles Vare 
Postimehele Saaremaa silla projekti kommenteerides. 
"Ainuke miinus, mida mina näen, on vaidlus looduskaitsjatega silla trassi üle. Erakapitali huvi on teha võimalikult hea ja mõistliku hinnaga trass. Looduskaitsjatel võib olla eriarvamus. Selle üle tekib kindlasti vaidlus," rääkis Vare.
Loe pikemalt 
Raivo Vare vastuseid 
Postimehest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Riigikogus moodustati saarte sildade toetusrühm, mille esimeheks valiti Kalle Laanet.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.