• 13.11.17, 17:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltikumi kaasaegseim logistikakeskus sai nurgakivi

Täna, Omniva 99. sünnipäeval, asetasid ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo, Omniva juhatuse esimees Joona Saluveer ning juhatuse liige Ansi Arumeel nurgakivi Omniva uuele logistikakeskusele. Uus logistikakeskus aitab ettevõttel pakke ja kirju sorteerida märkimisväärselt efektiivsemalt.
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo ja Omniva juhatuse esimees Joona Saluveer nurgakivi asetamisel.
  • Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo ja Omniva juhatuse esimees Joona Saluveer nurgakivi asetamisel.
  • Foto: Riini Saluri, Omniva personalijuht
Kavandatud logistikakeskus, mis võtab enda alla ligikaudu 13 000 ruutmeetrit ning tuleb Baltikumi kaasaegseim, hakkab käitlema kõiki Eestisse sisenevaid, Eestisiseselt liikuvaid ning Eestist välismaale suunduvaid pakke ja kirju. Uue logistikakeskuse rajamise näol on tegemist Omniva läbi aegade suurima investeeringuga, mille kogumaksumus koos sorteerimistehnoloogiaga on 17,2 miljonit eurot.
2018. aasta sügisel valmiva keskuse südameks saab olema tipptasemel uus sorteerimisliin. Kui tänasel liinil jaotuvad pakid 33 eri piirkonna mahutitesse, siis uus liin jagab pakid 400 erinevasse mahutisse. Lisaks täpsemale jaotamisele teeb uus liin seda kõike ka kolm korda kiiremini.
Omniva juhatuse liikme Ansi Arumeele sõnul näitavad kõik logistikamaastiku arengud ja trendid, et keskuse ehitamise puhul on tegu vajaliku ning ainuõige otsusega. “Vaadates tagasi viimaste aastate jõulumahtudele ning tänavustele mahuprognoosidele, on selgemast selgem, et uue keskuse rajamine on vajalik, et teenindada meie klientide üha kasvavat huvi pakke saata ja vastu võtta. Tänane maja Lasnamäe serval jääb meile juba lihtsalt liiga väikseks,” selgitas Arumeel pressiteates. Tema sõnul on uue logistikakeskuse rajamine võimalik suuresti just tänu Omniva klientidele ning ühtlasi ka väärikaks kingituseks ettevõtte 100-aastaseks juubeliks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Põhiosas tuleb Omniva logistikakeskuse hoone ühekorruseline, välja arvatud väiksem kontoritiib, kuhu tuleb kaks korrust. Tootmispoolel hakkab uues majas töötama umbes 200 ja kontoripoolel 75 inimest. Plaanide kohaselt soovib ettevõtte juba järgmise aasta jõulumahud vastu võtta uues keskuses.
Omniva uus logistikakeskus tuleb Tallinna külje alla Rae valda, kus on hea logistiline asukoht nii Tallinna, ülejäänud Eesti kui ka lennujaama suhtes. Möödunud aastal soetas Omniva logistikakeskuse rajamiseks 70 000 ruutmeetrise krundi. Logistikakeskus võtab sellest enda alla 13 000 ruutmeetrit, seega jääb ruumi ka tulevikus laienemiseks.
Ühtlasi märkis nurgakivi asetamine ettevõtte 99. sünnipäeval ka Omniva juubeliaasta algust. Täpselt aasta pärast, 13. novembril saab ettevõtte 100-aastaseks ning juubeliaasta saab punkti uue logistikakeskuse avamisega. Vahepealsesse perioodi jääb aga hulgaliselt tegevusi ja sündmusi, mis illustreerivad Omniva sajandipikkust ajalugu ning tähistavad ettevõtte 100-aasta täitumist.
Omniva kontserni põhitegevusala on posti-, logistika- ja infologistikateenuste osutamine ning e-arvete käitlemine. Lisaks emaettevõttele AS Eesti Post kuuluvad kontserni tütar- ja sidusettevõtted. SIA Omniva ja UAB Omniva LT põhitegevus on pakiautomaadi- ja kullerteenuse osutamine Läti ja Leedu turul. AS-i Maksekeskus tegevusala on makselahenduste pakkumine e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele Baltikumis. OÜ Post11 pakub rahvusvahelisi logistilisi terviklahendusi kaupade kättetoimetamiseks üle kogu maailma. Kontserni keskmine töötajate arv üle Baltikumi oli 2016. aastal 2244 inimest ning 2016. aasta käive oli 95,8 miljonit eurot.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Kõik 2000 veokit tarnitakse Girtekale veel selle aasta jooksul.
Uudised
  • 29.05.25, 12:08
Leedu Girteka sõlmis aasta suurima veokiostutehingu
Rene Frolov tõi meie kliimaeesmärkide tegeliku seisu puust ja punaselt turuosaliste ette. Seis on pehmelt öeldes...masendav.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Ehkki palk kasvas sektoris Eesti keskmisega võrdselt, siis palga number jääb Eesti keskmisele endisele enam kui paarisaja euroga alla.
Uudised
  • 28.05.25, 09:06
Veonduse ja laonduse palgatõus võrdne Eesti keskmisega
Rünnakus Odessa sadamale hukkus vähemalt kaks HHLA täätajat, mitmed said raskeid vigastusi.
Uudised
  • 26.05.25, 15:35
Venemaa raketirünnakus Odessa sadamale hukkus mitu HHLA töötajat
Saksa ja Poola veokite läbisõit Saksamaa tasulistel teedel vähenes, Leedu veokite oma aga ainsana kasvas.
Uudised
  • 27.05.25, 15:42
Veokiliiklus Saksamaal taas languses, ainsana on võidus Leedu vedajad
Parim tarneahelajuht 2025 Ellyt Talv.
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.
Suurim laevandusettevõte, suurimad palgad. MSC Eesti on tööjõumaksude maksjate “positiivse” edetabeli kindel liider.
TOP
  • 16.05.25, 14:49
TOP 2 x 100: veondus- ja laondussektori parimad ja halvimad tööjõumaksude maksjad
LED ohutusmärgistus on ideaalne lahendus, kui soovite vastupidavat ja kulumiskindlat märgistust betoonile, seintele või muudele pindadele. Kauba väljastuse ooteala.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele