Esimese seitsme kuu tulemused näitavad, et kaubaveomaht Eesti Raudtee taristul on stabiliseerumas, teatas ettevõte. Juunis ja juulis veeti kaupu juba rohkem kui mullu.
Seitsme kuuga veeti Eesti Raudtee taristul kaupu kokku 7,1 miljonit tonni, mida on möödunud aastaga võrreldes 4,7 protsenti vähem. Juuli kaubaveomaht oli 856 000 tonni, mida on 7,5 protsenti rohkem kui mullu samal ajal.
“Viimaste kuude positiivne trend lubab meil eeldada, et kaubaveomaht meie taristul on stabiliseerumas ning et käesoleva aasta maht jääb ligilähedaselt möödunud aasta tasemele,” ütles Eesti Raudtee juhatuse esimees Erik Laidvee pressiteate vahendusel. “Teeme aktiivselt koostööd nii meie olemasolevate kui ka uute klientidega ja tegeleme pidevalt uute projektidega, et kaubamahtusid suurendada.”
Reisijatevedu Eesti Raudtee taristul jätkuvalt kasvab. Selle aasta seitsme kuuga on veetud 4,2 miljonit reisijat, mida on 5,6 protsenti rohkem kui möödunul aastal. Juuli reisijateveo maht oli 582 100 reisijat, mida on 4,1 protsenti mullusest enam.
“Reisijate arv on viimastel aastatel kasvanud stabiilselt viie protsendi ringis ning meie raudtee renoveerimise- ja arendusprojektide tulemusel on seda kasvutrendi ka järgnevatel aastatel võimalik kindlasti hoida ja suurendada,” lisas Laidvee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majandus- ja taristuminister määras nimetamiskomitee ettepanekul AS Eesti Raudtee nõukogu uuteks liikmeteks Siiri Lahe ja Enn Veskimägi ning kutsus nõukogust tagasi Tiit Riisalo.
Eesti Raudtee nõukokku nimetati kaks tuntud tippjuhti-ettevõtjat: Estonian Celli juhatuse liige Siiri Lahe ja mööblitootja Standard juht Enn Veskimägi. Vastne Eesti Raudtee nõukogu liige Enn Veskimägi loodab, et selle määramise taga on tema head suhted Venemaa partneritega, kirjutab Äripäev.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.