• 25.07.17, 14:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transaviabaltika: Kuressaare lendude vastu huvi kõrge

Transaviabaltika lennustatistika näitab reisijate kõrget huvi Kuressaare suunal, jõudes juunikuus lausa 77 protsendise lennutäitumuse juurde. Kärdla lendude täitumus jäi juunis, sarnaselt möödunud kuudele, ühtlaselt 40 protsendi juurde.
Transaviabaltika: Kuressaare lendude vastu huvi kõrge
  • Foto: Wikimedia
Transaviabaltika esindaja Rene Must täpsustas statistikat kommenteerides, et Tallinn-Kärdla-Tallinn suunal lendas 865 reisijat, mis moodustas täitumusest 43% ja Tallinn-Kuressaare-Tallinn suunal oli juunikuus 1457 lennureisijat.
Lennuettevõtja tõi välja ka, et juunis teostati Kärdlasse arvuliselt rohkem lende kui Kuressaarde. „Saare Maavalitsuse otsusega vähendati jaaniaja lende – nii näiteks oli meil 23. juunil vaid üks lend Kuressaarde ja 24. juunil tühistasime Saare Maavalitsuse otsusega lennu sootuks,” rääkis Must ja lisas, et Transaviabaltika on valmis teenindama oluliselt rohkem lende kui vaid vastava sihtkoha maavalitsus sellekohase otsuse langetaks.
Musta arvates oleks suveperioodil lennuvajadutest lähtuvalt otstarbekas reedeti, pühapäeviti ja ka esmaspäeviti lisada Kuressaare suunal täiendav lisalend pärastlõunaks. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi hankel saarte lennuühenduse pidamiseks osutus kolmest pakkujast edukaks Leedu ettevõte Transaviabaltika. Leping pakkumuse võitnud ettevõttega kestab kuni 31. maini 2019.  Transaviabaltika lennuliinide projektinimetus Eestis on Saartelennuliinid, mis teenindab maavalitsustega sõlmitud lepingute läbi lende Kuressaarde ning Kärdlasse. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele