Täna läheb Tallinna lennujaamas nii lennurajal kui ka terminalis taas suuremaks ehituseks, ELi nõukogu eesistumise alguseks juulikuus on suurem osa töid tehtud, kirjutab Äripäev.

- Tallinna lennujaam
- Foto: Harro Puusild
Lennurada lühem ja öösel kinni
Täna algab ehitus lennuraja läänepoolses osas, mis tähendab, et 3480 meetriga Baltikumi pikim lennurada jääb oktoobrikuuni kilomeetri jagu lühemaks, kasutada saab vaid 2330 meetrit. "Sellega peaks enamik lennukeid hakkama saama ja kõiki on teavitatud," rääkis lennujaama taristu arendusdirektor Tõnu Mühle.
Samal ajal läheb käima ka öötöö lennuraja keskmises osas. Nii on sügiseni neljal kuni viiel ööl nädalas lennurada öösel 00:30 kuni hommikul 06:00 suletud. Sarnased tööd toimusid ka eelmisel aastal ning siis pigistas lennujaam kohati silma kinni ja lasi mõnel lennukil maanduda ka veidi hiljem. Sel aastal on aga tööd rohkem ning seetõttu ükski lend hiljaks jääda ei tohi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Märt Belkin Äripäev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Lennujaama lennufirmade sekka lisandub alates järgmise aasta aprillist Kesk- ja Ida-Euroopa suurim odavlennufirma Wizz Air, kes alustab kolm korda nädalas toimuvate lendudega Tallinna ja Kiievi Žuljanõi lennujaama vahel 19. aprillil.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.