Tarbesõidukite turul pöördus müük septembrikuise languse järel oktoobris taas plusspoolele ja möödunud aasta oktoobriga võrreldes kasvas müük 6,4%, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit.
Kümne kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud 10,1% rohkem kui mullu samal perioodil. Oktoobris osutus populaarseimaks margiks Citroen, mida müüdi 62. Järgnesid Peugeot ja Volkswagen vastavalt 53 ja 43 tarbesõidukiga.
Veokite segmendis olid oktoobris edukaimad Volvo ja Scania, mida müüdi vastavalt 30 ja 23.
Uute sõiduautode turul oktoobris kasv veidi pidurdus ja võrreldes möödunud aasta oktoobriga kasvas müük 0,4%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.