Tarbesõidukite turul pöördus müük septembrikuise languse järel oktoobris taas plusspoolele ja möödunud aasta oktoobriga võrreldes kasvas müük 6,4%, teatas Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit.
Kümne kuu kokkuvõttes on tarbesõidukeid müüdud 10,1% rohkem kui mullu samal perioodil. Oktoobris osutus populaarseimaks margiks Citroen, mida müüdi 62. Järgnesid Peugeot ja Volkswagen vastavalt 53 ja 43 tarbesõidukiga.
Veokite segmendis olid oktoobris edukaimad Volvo ja Scania, mida müüdi vastavalt 30 ja 23.
Uute sõiduautode turul oktoobris kasv veidi pidurdus ja võrreldes möödunud aasta oktoobriga kasvas müük 0,4%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.