15. juuni 2016
Ainult tellijatele

Eesti on tõestus Uberi hinnasõdade filosoofiast

Uberi mudel ja nende hinnasõjad on tekitanud hulganisti proteste idufirma vastu.
Autor: EPA

Võib-olla olete juhtunud nägema, kuidas mõni teie sõber või tuttav on Facebookis jaganud Uberi promokoodi, millega saab teatud summa järgmiselt sõidult maha. Võib-olla olete juhtunud kuulma raadiost reklaami, mis kutsub üles eelistama Uberit tavataksodele.

Uber üritab Eestis kanda kinnitada ja turgu võita ning see kõik on vaid pisike osa San Francisco idufirma maailmavallutuslikust plaanist. Eestiski reklaami tegemine ja turu haaramine nii noore firma puhul on märk kahest asjast: kasumit ja rahavoogu ohverdatakse enneolematul moel turuosa haaramiseks ning Uber ei pruugi isegi veel sel kümnendil börsile minna.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150