Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jaotusteenuste äris kasvab kiireimini Logistika Pluss
Jaotusteenuste turul näitas eelmisel aastal kiireimat kasvu Logistika Pluss, mille müük kasvas 10%
Logistika Pluss kasvas eelmisel aastal jaotusteenuste äris kõige kiiremini ja ettevõtte laod on täis.
Foto: Erik Prozes
Logistika Plussi eelmise aasta jaotusteenuste müügikäive kasvas 10%. Ettevõtte juhi Toomas Orutari sõnul on ettevõtte pinnad täis ja kasvu jaoks otsitakse turult uusi laopindasid. Lähemalt saab lugeda SIIT.
Suuremate ekspedeerimisettevõtete jaotusteenuste äri liikus eelmisel aastal erisuunas. Kui DHL ja DSV Transport laiendasin laopindasid ja kasvasid, siis Schenker kurtis orgaanilise kasvu puudumise üle, jaotusteenuste käive langes.
Logistika Plussi jaotuslogistika käive kasvas möödunud aastal 10%. Kuna ettevõtte vabad laopinnad on täitumas, otsitakse lisapinda ja tegeletakse töötajate motivatsioonitingimuste parandamisega.
Sanitex gruppi kuuluva BLS Estonia kommertsjuht Hendrik Tibar ütles, et Agora DC OÜ ostmisega sisenetakse logistikateenuste turule, kus otseselt hakatakse konkureerima Smarteni ja Via 3Liga, et endale saada ka nende kliente.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.