• 25.02.16, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Logistika Plussi kasv otsib lisapinda ja töötajaid

Logistika Plussi jaotuslogistika käive kasvas möödunud aastal 10%. Kuna ettevõtte vabad laopinnad on täitumas, otsitakse lisapinda ja tegeletakse töötajate motivatsioonitingimuste parandamisega.
Logistika Plussi juhatuse esimees Toomas Orutar kinnitas, et ettevõtte logistrikakeksused on peaaegu täis ja ettevõte otsib lisapinda.
  • Logistika Plussi juhatuse esimees Toomas Orutar kinnitas, et ettevõtte logistrikakeksused on peaaegu täis ja ettevõte otsib lisapinda.
  • Foto: Andres Haabu
Logistika Plussi jaotuslogistika käive ulatus möödunud aastal 9,53 miljoni euroni, mis on aasta varasemast kümnendiku võrra enam. Ettevõtte juhatuse esimees Toomas Orutar kommenteeris, et klientidena lisandusid eelmisel aastal mõned tööstuselektroonika ettevõtted. Maksu- ja Tolliamet omistas ettevõttele ka kõrgeima usaldus- ja turvalisussertifikaadi AEOF ning Logistika Pluss hakkas klientidele uue teenusena pakkuma transiidi garanteerimist. Orutare kinnitusel on ettevõtte mõlemad logistikakeskused üsna täis, ca 80%, ja ettevõte vaatab turult lisapinda.

Seotud lood

Uudised
  • 14.03.16, 11:03
Jaotusteenuste äris kasvab kiireimini Logistika Pluss
Jaotusteenuste turul näitas eelmisel aastal kiireimat kasvu Logistika Pluss, mille müük kasvas 10%
Uudised
  • 17.02.16, 12:27
Uued kliendid aitasid Smarteni kasvu
Smarten Logisticsi jaotusteenuste käive kasvas eelmisel aastal ligi kümnendiku, millele aitas kõige enam kaasa uute klientide lisandumine.
Uudised
  • 19.02.16, 11:29
Ekspedeerijate jaotusteenuste äri liigub eri suundades
Suuremate ekspedeerimisettevõtete jaotusteenuste äri liikus eelmisel aastal erisuunas. Kui DHL ja DSV Transport laiendasin laopindasid ja kasvasid, siis Schenker kurtis orgaanilise kasvu puudumise üle, jaotusteenuste käive langes.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele