Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uued kliendid aitasid Smarteni kasvu
Smarten Logisticsi jaotusteenuste käive kasvas eelmisel aastal ligi kümnendiku, millele aitas kõige enam kaasa uute klientide lisandumine.
Smarteni juhatuse esimees Mait Miller loodab ka tänavu jaotusteenustes mõõdukat kasvu.
Foto: Andras Kralla
Smarteni jaotusteenused (ladustamine, lisaväärtusteenus, jaotusveoteenus ilma kaupade maksumuseta) kasvasid võrreldes 2014. aastaga 8,5% jõudes käibes 16,6 miljoni euroni. Ettevõtte juhatuse esimehe Mait Milleri sõnul avaldasid tulemusele kõige suuremat mõju uute klientide lisandumine. Koostööd alustati Olerexi, Altia ja Bauhofiga.
Sanitex gruppi kuuluva BLS Estonia kommertsjuht Hendrik Tibar ütles, et Agora DC OÜ ostmisega sisenetakse logistikateenuste turule, kus otseselt hakatakse konkureerima Smarteni ja Via 3Liga, et endale saada ka nende kliente.
Suuremate ekspedeerimisettevõtete jaotusteenuste äri liikus eelmisel aastal erisuunas. Kui DHL ja DSV Transport laiendasin laopindasid ja kasvasid, siis Schenker kurtis orgaanilise kasvu puudumise üle, jaotusteenuste käive langes.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.