Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
STATISTIKA: prantslased võimutsevad Eesti tarbesõidukite turul
Eesti tarbesõidukite turul oli müügivõim nii detsembris kui ka terve aasta peale kokku kolme prantsuse automargi käes.
Enim tarbesõidukeid müüsid Eestis eelmisel aastal Citroen, Peugeot ja Renault. Prantslased on kindlalt enimostetud kaubikud Eestis.
Euroopas on vaid kaks riiki, kus uute tarbesõidukite müük on eelmisest aastast oluliselt väiksem – kasinusmeetmeid harjutav Kreeka ja meie lõunanaaber Läti.
Tarbesõidukite müük langes juulis 2,1% võrreldes möödunud aasta juulikuuga. Seitsme kuu kokkuvõttes on uute tarbesõidukite müük aga eelmist aastat edestamas.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.