• 05.08.15, 15:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurimad ekspedeerijad kasvasid rohkem kui majandus

DSV Transport juhatuse esimehe Jaan Lepa sõnul tuli põhiline kasv merevedude mahtude suurenemisest ja erivedude osakonna suurprojektidest.
2014. aasta oli DSV jaoks stabiilselt edukas. Kuigi protsentuaalsed kasvunumbrid polnud kõige suuremad, siis ise oleme uhked käibe absoluutnumbri kasvu üle 5 mln euro võrra.
Teise suurema ekspedeerija, Schenkeri, müügitulu kasvas mullu pea 13%, jõudes 42 mln euroni. Ärikasum kahanes aga 32%, langedes veidi alla 1 mln euro.
CF&S Estonia kontserni tegevjuhi Harri Rästase sõnul tõi kasvu efektiivsem töö ja motiveeritud inimesed. Müügitulu kasvas mullu 3%, moodustades 57,5 mln eurot, ja ärikasum oli 2 mln eurot, vähenedes aastaga 9%.
DHL Estonia müügitulu oli mullu 48,3 mln eurot ja ärikasum 2,3 mln eurot. Samas  suutis ettevõte vaatamata mõningasele käibelangusele hoida kasumlikkust, saadetiste arv kasvas, kuid transiidi tõttu tonnid langesid.
Loe rohkem Äripäevast.

Seotud lood

Uudised
  • 15.02.16, 17:10
DSV kasvab globaalselt kiiremini kui Eestis
Eesti suurim ekspedeerimisettevõte AS DSV Transport jäi tulemuste kasvatamisel eelmisel aastal stabiilseks, globaalsel tasandil tegi aga DSV kontsern oma ajaloo parima tulemuse.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele