Autor: Logistikauudised.ee • 30. juuli 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mis on Sulev Loo trump?

Sulev Loo trumbiks Eesti Raudtee etteotsa kutsumisel on head sidemed idas. 

Sulev Loo juhtis siiani erafirmat Tarcona, teenides umbes 30 000 eurot kuus, kirjutas Eesti Ekspress. Eesti Raudtee endise juhi Ahti Asmanni palk oli ajakirjanduse andmetel 8800 eurot kuus.

2000. aastate alguses juhtis Loo Milstrandi õlikaupade terminali, mille üks omanikke oli ka Aadu Luukas. Loo juhtimise ajal Milstrandi kaubamaht enam kui kahekordistus. Nüüd oodatakse, et Loo tirib august välja riigifirma Eesti Raudtee.

Loo ütles, et kavatseb kõigepealt Eesti Raudtee ettevõttena endale selgeks teha ja meeskonna kokku panna. Septembri lõpuni kestab aga tema puhkus.

Eesti Ekspress kirjutas, et pole välistatud, et riik peab lõpuks Eesti Raudtee ja EVR Cargo mingit pidi ühendama  - viimast ei tasu aga erastada praegu, kui kaubamahud on kuust kuusse kukkunud. Probleeme oli eelmisel aastal ka raudtee kasutustasuga - segase metoodika tõttu jäi Eesti Raudteel mullu tasudena saamata ligi18 miljonit eurot.

 

 

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077