Eesti reisirongiliiklust korraldav Elron teenindas jaanuarist maini k.a. üle 2,5 miljoni reisija. Kasv võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on viiendik.
„Täpsemalt tehti meie rongidega jaanuarist maini 2 637 000 reisi ehk eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 21% enam,“ ütles Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo. „Numbrid näitavad, et me püüdlused paremat teenust pakkuda on olnud edukad – rongisõitu eelistab üha enam inimesi.“
„Kliendid on uue, juunist kehtima hakanud sõiduplaani hästi vastu võtnud ning ka juuni esimene nädal on näidanud kasvu,“ lisas Ronnie Kongo. „Uus sõiduplaan ning senised reisijate arvu rekordid annavad alust arvata, et üks Elroni selleks aastaks seatud eesmärk – teenindada 6,2 miljonit reisijat – saab täidetud.“
Mais tehti Elroni rongidega rekordilised 585 000 reisi (16% enam kui 2014. aasta mais), piletitulu ulatus 1 061 000 euroni (+28%).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti reisirongiliiklust korraldava Elroni rongidega tehti tänavu esimese kolme kuuga üle 1,6 miljoni sõidu, populaarseimad liinid jäävad peamiselt Tallinna lähiümbrusse.
Elron sõlmis tehnoloogiaettevõttega Ridango lepingu piletimüügisüsteemi uuendamiseks ja piletimüügi- ja tuvastusseadmete kasutuselevõtuks.
Riigiettevõtte ambitsioon pakkuda maksumaksja raha eest kallist ja ebaefektiivset luksusrongi teenust ei ole majanduslikult jätkusuutlik ja kahjustab kogu ühistranspordisektori tasakaalu.
Kasvav klientide arv tingib vajaduse hankida olemasolevatele rongidele lisa.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.