Eesti reisirongiliiklust korraldav Elron teenindas jaanuarist maini k.a. üle 2,5 miljoni reisija. Kasv võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on viiendik.
„Täpsemalt tehti meie rongidega jaanuarist maini 2 637 000 reisi ehk eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 21% enam,“ ütles Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo. „Numbrid näitavad, et me püüdlused paremat teenust pakkuda on olnud edukad – rongisõitu eelistab üha enam inimesi.“
„Kliendid on uue, juunist kehtima hakanud sõiduplaani hästi vastu võtnud ning ka juuni esimene nädal on näidanud kasvu,“ lisas Ronnie Kongo. „Uus sõiduplaan ning senised reisijate arvu rekordid annavad alust arvata, et üks Elroni selleks aastaks seatud eesmärk – teenindada 6,2 miljonit reisijat – saab täidetud.“
Mais tehti Elroni rongidega rekordilised 585 000 reisi (16% enam kui 2014. aasta mais), piletitulu ulatus 1 061 000 euroni (+28%).
Seotud lood
Eesti reisirongiliiklust korraldava Elroni rongidega tehti tänavu esimese kolme kuuga üle 1,6 miljoni sõidu, populaarseimad liinid jäävad peamiselt Tallinna lähiümbrusse.
Elron sõlmis tehnoloogiaettevõttega Ridango lepingu piletimüügisüsteemi uuendamiseks ja piletimüügi- ja tuvastusseadmete kasutuselevõtuks.
Riigiettevõtte ambitsioon pakkuda maksumaksja raha eest kallist ja ebaefektiivset luksusrongi teenust ei ole majanduslikult jätkusuutlik ja kahjustab kogu ühistranspordisektori tasakaalu.
Kasvav klientide arv tingib vajaduse hankida olemasolevatele rongidele lisa.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.