Tallinna Linnatranspordi AS-i (TLT) juhatuse esimees Enno Tamm ja firma Volvo Bus Corporation asepresident Ulf Magnusson kirjutasid alla hankelepingu, millega TLT soetab Volvolt 24 diiselelektri hübriidbussi.
Esimesed 12 meetri pikkused ja kolme uksega hübriidbussid saabuvad Tallinna tänavu detsembris. Busside heitgaasid peavad vastama Euro 6 nõuetele.
Diiselelektri hübriidbusside ostmise riigihanke kuulutas TLT välja veebruaris ning hankekomisjon tunnisas hankel edukaks Volvo Bus Corporationi mai algul. Hübriidbusside omapära on see, et nad kasutavad liikumiseks nii elektrit kui diislikütust. Pidurdamisel salvestavad bussid energiat akudesse ning kasutavad peatustest väljumisel ja fooride tagant liikuma hakates elektrit. See aitab vähendada õhusaastet linnas. Kiiruse kasvades teatud piirini lülitub automaatselt sisse diiselmootor.Tänavuse aasta jooksul soetab TLT kokku 59 linnaliinibussi, millest 24 on hübriidid, 20 uued diiselbussid ning 15 kasutatud bussid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vahemikus 10 - 19. jaanuarini veab Tallinnas sõitjaid Poola tehases Solbus valmistatud LNG-buss. Eesmärk on katsetada, kuidas veeldatud maagaasil töötav linnaliinibuss Tallinna liiklustingimustesse sobib ja siin vastu peab.
Tallinna Linnatranspordi AS-i (TLT) juhatus tunnistas diiselbusside hankekonkursil edukaks firma MAN Truck & Bus AG pakkumuse ning diiselelektri hübriidbusside osas Volvo Bus Corporation`i pakkumuse.
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.