• 05.06.15, 10:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn ostab hübriidbussid

Tallinna Linnatranspordi AS-i (TLT) juhatuse esimees Enno Tamm ja firma Volvo Bus Corporation asepresident Ulf Magnusson kirjutasid alla hankelepingu, millega TLT soetab Volvolt 24 diiselelektri hübriidbussi.
Esimesed 12 meetri pikkused ja kolme uksega hübriidbussid saabuvad Tallinna tänavu detsembris. Busside heitgaasid peavad vastama  Euro 6 nõuetele.
 Diiselelektri hübriidbusside ostmise riigihanke  kuulutas TLT välja veebruaris ning hankekomisjon tunnisas hankel edukaks Volvo Bus Corporationi mai algul. Hübriidbusside omapära on see, et nad kasutavad liikumiseks nii elektrit kui diislikütust. Pidurdamisel salvestavad bussid energiat akudesse ning kasutavad peatustest väljumisel ja fooride tagant liikuma hakates elektrit. See aitab vähendada õhusaastet linnas. Kiiruse kasvades teatud piirini lülitub automaatselt sisse diiselmootor.Tänavuse aasta jooksul soetab TLT kokku 59 linnaliinibussi, millest 24 on hübriidid, 20 uued diiselbussid ning 15 kasutatud bussid.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 12.01.15, 10:59
Tallinna Linnatranspordi AS katsetab LNG-bussi
Vahemikus  10 - 19. jaanuarini veab Tallinnas sõitjaid Poola tehases Solbus valmistatud LNG-buss. Eesmärk on katsetada, kuidas veeldatud maagaasil töötav linnaliinibuss Tallinna liiklustingimustesse sobib ja siin vastu peab.
Uudised
  • 08.05.15, 13:21
Tallinn soetab 44 uut linnaliinibussi
Tallinna Linnatranspordi AS-i (TLT) juhatus tunnistas diiselbusside hankekonkursil edukaks firma MAN Truck & Bus AG pakkumuse ning diiselelektri hübriidbusside osas Volvo Bus Corporation`i pakkumuse.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele