Vahemikus 10 - 19. jaanuarini veab Tallinnas sõitjaid Poola tehases Solbus valmistatud LNG-buss. Eesmärk on katsetada, kuidas veeldatud maagaasil töötav linnaliinibuss Tallinna liiklustingimustesse sobib ja siin vastu peab.
Bussi Solbus Solcity 12LNG tõi Eestisse Reola Gaas. Sõidukis on 26 iste- ja 80 seisukohta. Bussi veeldatud maagaasiga tankimiseks paigaldati TLT territooriumile mobiilne gaasitankla.
LNG-buss alustas laupäeval tööd 5.liinil, jätkates järgnevatel päevadel liinidel 10, 16, 24, 52, 34A, 1A, 33 ja 4.
Pärast TLT liinidel sõitjate teenindamist hakkab LNG-bussi katsetama firma MRP Linnaliinid ning seejärel suundub buss Tartusse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tallinna Linnatranspordi AS-i (TLT) juhatuse esimees Enno Tamm ja firma Volvo Bus Corporation asepresident Ulf Magnusson kirjutasid alla hankelepingu, millega TLT soetab Volvolt 24 diiselelektri hübriidbussi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.