Autor: Tanel Raig • 28. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Klaipeda sadama investeeringud

17.aprillil võeti Klaipeda sadamas ametlikku kasutusse uus kai number 144, koos vastvalminud taristuga, kirjutas Portnews.

Täielikuks kasutusele võtmise viimaseks etapiks oli ühe kilomeetripikkuse raudtee ehitamine, mis valmis aprillis. Kai number 144 oli mõeldud peamiselt üld kauba, kuivkauba ja puistlasti käsitlemiseks. Uus taristu on antud rendile ettevõttele KLASCO.

Kai pikkus on 469m, sügavus 11m. Kokku on rajatud 931 m raudteed, millesse investeeriti  1,24 miljonit eurot.

Viimase kahe ja poole aasta jooksul on sadama juhtkond investeerinud taristusse ligi 145 miljonit eurot. Võrdluseks investeeriti 2013.aastal  veidi üle 87 miljoni euro, mis on kaks korda rohkem kui varasematel aastatel. 2018.aastaks plaanitakse investeerida kokku 350 miljonit eurot.

Rohkem kui pool sellest summast eraldatakse sadama süvendustöödeks. Käesoleva aasta suurimaks ülesandeks on lahendada raudteeinfrastruktuuri probleem. Aastal 2015 on kavas jaotada umbes 4,4 miljonit EUR raudtee ehitamisele ja remondile.Lisaks on ette nähtud investeerida umbes 3,3 miljonit eurot juurdepääsu teed ja tänavate rekonstrueerimisse.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077