Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uber tuleb Eestisse maad kuulama?
Mais Tallinnas toimuval Mobile Summit Estonial avab esimest korda kaarte ka Uberi esindaja, kes kommenteerib kuuldusi taksoteenuse Eestisse laienemisest.
Tallinnasse tuleb Uberi rahvusvaheline lansseerija Lokman Kuris, kelle fookus on laiendada ettevõtet Kesk- ja Ida Euroopas. Lokman tegutseb uutes sihtriikides kui ajutine tegevjuht, kelle roll ulatub uuel turul operatsioonide käimalükkamisest kuni värbamise, turunduse, poliitika ja avalike suheteni.
Üle 250 linnas ja 55 riigis tegutsev Uber on välja kasvanud väikesest USA startupist üheks maailma kõige räägitumaks ettevõtteks.
Aasta algusest on Eestis levinud kuuldused, et Uber siseneb ka Eesti turule, pakkudes konkurentsi Taxifyle.
Kuus aastat tagasi asutatud globaalne tehnoloogiafirma Uber kasvab kiiremini kui Facebook ning see areng peatub alles siis, kui inimesed enam ringiliikumist ei vaja. Seda aga ei juhtu niipea, sest koduses virtuaalmaailmas istumisest jääb inimestele väheks, usub Uberi Eesti juht Enn Metsar.
Uber alustas Tallinnas tegevust autojuhte ja sõitjaid ühendava mobiilirakenduse pilootprojektiga uberPOP. Konkurentide sõnul on odavamaid hindu pakkuva teenuse seaduslikkus küsitav.
Tallinnas käivitus Uberi sõidujagamise pilootprogramm uberPOP, teatas ettevõte. Rakenduse turule tulemisega saab Eestist esimene riik Baltikumis, kus Uber tegevust alustab.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.