Mais Tallinnas toimuval Mobile Summit Estonial avab esimest korda kaarte ka Uberi esindaja, kes kommenteerib kuuldusi taksoteenuse Eestisse laienemisest.
Tallinnasse tuleb Uberi rahvusvaheline lansseerija Lokman Kuris, kelle fookus on laiendada ettevõtet Kesk- ja Ida Euroopas. Lokman tegutseb uutes sihtriikides kui ajutine tegevjuht, kelle roll ulatub uuel turul operatsioonide käimalükkamisest kuni värbamise, turunduse, poliitika ja avalike suheteni.
Üle 250 linnas ja 55 riigis tegutsev Uber on välja kasvanud väikesest USA startupist üheks maailma kõige räägitumaks ettevõtteks.
Aasta algusest on Eestis levinud kuuldused, et Uber siseneb ka Eesti turule, pakkudes konkurentsi Taxifyle.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kuus aastat tagasi asutatud globaalne tehnoloogiafirma Uber kasvab kiiremini kui Facebook ning see areng peatub alles siis, kui inimesed enam ringiliikumist ei vaja. Seda aga ei juhtu niipea, sest koduses virtuaalmaailmas istumisest jääb inimestele väheks, usub Uberi Eesti juht Enn Metsar.
Valitsus andis täna riigikogu majanduskomisjonile toetuse sõidujagamise regulatsiooni väljatöötamiseks.
Uber alustas Tallinnas tegevust autojuhte ja sõitjaid ühendava mobiilirakenduse pilootprojektiga uberPOP. Konkurentide sõnul on odavamaid hindu pakkuva teenuse seaduslikkus küsitav.
Tallinnas käivitus Uberi sõidujagamise pilootprogramm uberPOP, teatas ettevõte. Rakenduse turule tulemisega saab Eestist esimene riik Baltikumis, kus Uber tegevust alustab.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.