Swedbanki maanteetranspordi sektori juhi Marko Luki sõnul soosib praegune madalate kütusehindadega transporditurg teenuse tellijat.
„Tänane olukord, kus püsib veovõimsuse ülejääk, eriti impordi suunal, soosib tellijat,“ ütles Lukk. Tema sõnul on ettevõtete jaoks transpordihinnad viimasel ajal pigem langenud. „Sõltub muidugi, millistel alustel on lepingud sõlmitud. Kui leping on sõlmitud pikema perioodi peale ning kui selle tingimused ei võimalda lepingu kehtivuse ajal hinda üle vaadata, siis tõesti ei pruugi transpordi tellija kütuse hinna langusest võita. Samas võidab transpordi tellija sellise lepingu puhul, kui kütuse hinnad tõusevad,“ selgitas Lukk.
Ta lisas, et üldjuhul on võimalik transpordi hindade üle siiski läbi rääkida ka lepingu perioodi jooksul. Palju sõltub ka konkreetsest turusituatsioonist, kas parasjagu on veovõimsuse ülejääk või defitsiit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pikemat aega madalal püsinud kütuse hind on viinud viimaste aastate madalaimale tasemele ka transpordifirmade kütuse hinnalisa. DSV Transpordi kütusehinna lisa on märtsis 12,5%.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.