• 18.06.14, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaitseministeerium rahastab Sebe tütarfirmat

Kaitseministeerium toetab ASi Sebe tütarfirmat Milrem OÜ mehitamata transpordivahendi arendamisel, samuti rahastab ministeerium veel nelja ettevõtet.
Ministeerium sai tänavu kaitsetööstuse arendustegevuse toetuste jagamiseks 12 taotlust, millest rahuldas viis. Konkursi raames jagati toetusteks ligi 200 000 eurot.
Toetuste saajad: OÜ - raadio teel juhitavate pommide laiendatud sagedusalaga segamisseadme seljakotiversiooni arendus, 46 080 eurot OÜ - selektiivne andur militaarrasketehnika maismaal liikumise ja liigi tuvastamiseks ning vajadusel hävitusseadme käivitamiseks, 42 390 eurot OÜ - mehitamata õhusõidukite autopiloodi arendus, 39 000 eurot OÜ - kõrgendatud maastikuläbivusega mehitamata hübriidse transpordivahendi arendus ja testimine, 37 615 eurot AS - ajakohase välikommutaatori prototüübi arendus, 34 000 eurot
Rantelon
Englo
Threod Systems
Milrem
Telegrupp
Sebe ja Milremi juhatuse esimees Kuldar Väärsi on Äripäevale öelnud, et taotluse saanud roomikuprojekti hind on ligi 300 000 eurot.
Mullu jagas kaitseministeerium ligi 265 000 eurot neljale taotlejale: Maru Metall AS ja Semetron AS (98 850 eurot), Eli OÜ (98 000 eurot), Cybernetica AS (46 651 eurot) ning Vesimentor OÜ (20 700 eurot).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele