Transiidikeskuse AS on seadnud eesmärgiks tänavusel TransRussia messil sõlmida 20 eellepingut.
“Venemaa väheneva sisetarbimise ja terava Läänemere sadamate omavahelise konkurentsi valguses on TransRussia meie jaoks oluline ja praktiline müükide tegemise mess,“ rääkis ettevõtte juhatuse esimees Erik Laidvee. Eesmärgiks seatud 20 eellepingut tähendaks ettevõttele 5000 konteinerit aastas lisaks.
Transiidikeskus ehitas messile omaenda stendi ning kaasas sinna kolm partnerettevõtet – ekspediitorettevõtted Logitrans Consult ja Contimer ning IKT ettevõte Cone Center. “Transiidikeskuse unikaalne müügipakkumine seisneb ühe lepingu pakkumises kliendi kauba liigutamiseks Hiinast Moskvani. Sisuliselt müümegi koos stendile võetud ekspediitoritest partneritega kogu selle tarneahela peale vautšereid – eellepinguid, kus suudame juba messil kliendi jaoks fikseerida nii hinna kui tarneaja,“ selgitas Laidvee.
Cone Center on Transiidikeskuse IKT partner. Temaga koos müüakse terminalide ja sadamate opereerimiseks arendatud tarkvara. Transiidikeskus on konteineri- ja üldkaubaterminalide operaator Muuga sadamas.
Rahvusvaheline transpordi- ja logistikamess TransRussia 2014 toimub Moskvas 22. kuni 25. aprillini.
Seotud lood
Transiidikeskuse AS Muuga konteinerterminal käitles augustis 17,2% rohkem konteinereid kui möödunud aastal samal ajal ehk kokku 21 979 TEUd.
Transiidikeskuse käitles oktoobris vaid 1,3% rohkem konteinereid kui aasta tagasi. Konteinerite mahu kasvutempo aeglustumise on põhjustanud Venemaa languses sisetarbimine ja kehv ostujõud.
"Oleme saanud viimastel kuudel väga tõsiseid ostupäringuid, mis tõotavad meie teise poolaasta kaubamahte tõsta," ütles Transiidikeskuse juht Erik Laidvee poolaasta tulemusi kommenteerides.
Transiidikeskuse ASi Muuga konteinerterminal käitles möödunud aastal 12% enam konteinereid kui 2012. aastal ja ületas endale seatud kasvueesmärgi.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.